1. Hoe bestel ik een stempel bij jullie?
    Als u het juiste formaat brandstempel heeft gevonden kunt u bij het afrekenen een logo of ontwerp uploaden. Binnen één werkdag wordt het logo of ontwerp gecontroleerd en krijgt u van ons de proefdruk en factuur toegestuurd.
  2. Hoe betaal ik mijn bestelling?
    Zodra u de factuur binnen heeft kunt u betalen d.m.v. een directe bankoverschrijving. Zodra de betaling is voldaan start de productie van de brandstempel.
  3. Welke bestandstypen kan ik uploaden?
    De volgende bestandstypen worden ondersteund: jpg, jpeg, ai, svg, pdf en png.
  4. Wat zijn de verzendkosten?
    Wij hanteren een standaardtarief van €6,95 binnen Nederland en €8,95 binnen Europa.
  5. Wat als mijn bestelling spoed heeft?
    Een spoedlevering is mogelijk, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
  6. Wat is de gemiddelde levertijd?
    De gemiddelde levertijd is 5 tot 10 werkdagen.
  7. Kan ik een bestelling retourneren?
    De opmaat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. De niet opmaat gemaakte producten kunnen wel geretourneerd worden, mits er geen gebruikerssporen/beschadigingen aanwezig zijn. Neem hier voor contact op via de mail.
  8. Op welke materialen kan ik de brandstempels gebruiken?
    Traditioneel worden brandstempels gebruikt op hout en leer. Echter zijn ze ook geschikt voor: papier, karton en sommige kunststoffen.
  9. Waarom zijn jullie zo goedkoop?
    Wij zijn een klein bedrijf met maar twee medewerkers. Hierdoor hebben wij geen hoge personeelskosten, kantoorkosten en marketingkosten. Wij hoeven deze factoren dus ook niet mee te bereken in de verkoopprijs.
  10. Wat als het uploaden van het bestand niet lukt?
    Als de upload functie niet werkt mag u, uw bestand ook via de mail naar ons sturen (info@jhmachining).